Horizon Forbidden West. Ce aduce nou (partea 1)

Horizon Forbidden West. Ce aduce nou (partea 1)

Horizon Forbidden West se apropie – se lansează pe 18 februarie, poate fi precomandat de aici – și din când în când apar noi detalii din povestea lui Aloy, pe care le descriem și aici.

  • Episodul 1 – Triburile – e aici.
  • Episodul 2 – Mașinăriile – e aici
  • Episodul 3 este acesta
  • Episodul 4 –  Un nou trailer – e aici
  • Episodul 5  – Ce aduce nou (partea a 2-a) – e aici

Așa cum probabil ne așteptăm cu toții, în Horizon Forbidden West vor fi multe lucruri diferite/upgradate/noi față de jocul precedent. Iată câteva dintre ele.

Inamici călare

Dacă în prima parte aveam parte de vrăjmași care controlau mașinăriile, acum vom avea vrăjmași care le călăresc. Și nu doar un anume fel de mașinării, ci mai multe. Spre exemplu, acest Termortusk (care e un mamut mecanic) are deasupra lui o structură de lemn, în care se află un inamic care-l controlează. Dacă-l dobori pe inamic, termortusk-ul își schimbă stilul de luptă și devine mai agresiv.

Deplasarea în teren

În noul joc, opțiunile de deplasare s-au dezvoltat și pentru Aloy, și pentru vrăjmași. Spre exemplu, Aloy poate acum să se cațere pe mult mai multe chestii, are un Pullcaster (un fel de harpon) cu care se poate agăța de elementele din jur, poate muta/distruge obiecte, poate ataca inamici. Are și un shieldwing (care e un fel de parașută). Dar cel mai important e că acum poate să înoate sub apă.

Mașinării mai variate și mai istețe

În primul joc era relativ simplu să te sui undeva unde mașinăriile nu puteau ajunge, sau dacă ajungeau aveau mult de ocolit și aveai timp să le ataci. Acum, se pot cățăra după tine sau pot sări de unde se află ca să te ajungă. Multe dintre ele înoată (și nu doar cele subacvatice)

Arme noi

Aloy are acum sulițe pe care le poate arunca și tipuri noi de muniție (pentru praștie, de exemplu, are niște grenade cu adeziv, care încetinesc mașinăriile)

Valor Surge

Va fi un fel de atac special (cam ca supremos în Far Cry 6), care se pot activa după ce o bară de energie se umple acumulând ceea ce se numește combat XP (headshots pe inamici umani, desprins bucăți din mașinării etc – sunt lucruri care adună combat XP). Când bara de energie e plină, se poate declanșa un atac puternic. Vor fi în total 12 astfel de atacuri care pot fi obținute în noul skill tree.

Alte lucruri noi în joc: mai multe opțini de luptă corp la corp (melee combat), un skill tree mult mai amplu, un workbench unde se vor putea customiza armele și armurile.

Și va exista un joc on-board (cum a fost Gwent în Witcher 3, Orlog în Valhalla sau Domino în Far Cry 6) care se va numi Strike.

Informațiile sunt culese din multiple surse: Game Informer, Game Ranx, PlayStation și poate și altele. 

4 comentarii la „Horizon Forbidden West. Ce aduce nou (partea 1)”

Lasă un comentariu


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.