SIFU nu va avea opțiuni de dificultate. Cel puțin la început.

Sifu este un joc pe care eu, unul, îl aștept destul de tare, pentru că pare un joc altfel. E povestea unui luptător de kung fu, care vrea să se răzbune pe cei 5 asasini care i-au ucis familia. Și, pe drumul către răzbunare, se bate cu toată lumea – e un joc beat’em up. Și uneori mai moare, evident.

Partea interesantă e că, atunci când moare, personajul învie în același loc (datorită unei amulete magice, cred) – dar învie mai bătrân. Ceea ce îl face mai bun, cu lovituri mai puternice, dar mai vulnerabil atacurilor (are mai puțină viață, practic). Pe parcurs, personajul găsește anumite temple unde se vindecă și capătă skill-uri noi. Pe care le pierde atunci când moare – deși unul vor putea fi disponibile permanent. Tot pe parcurs, jucătorul strânge tot felul de informații care-l ajută să-și atingă scopul (cam ca în Deathloop).

Sifu o să fie lansat pe 8 februarie 2022.

Noutatea de zilele astea este că Pierre Tarno, producător executiv la Sloclap (studioul care dezvoltă jocul), a declarat pentru MP1st că jocul nu va avea nici un fel de niveluri de dificultate. Cel puțin la lansare, că s-ar putea să apară ulterior. Practic, jocul e în acest trend nou, care nu-mi place foarte tare, “allowing [players] to fail and try again multiple times when they face difficulty“.  Pe de altă parte, a spus și că jocul poate fi terminat fără să mori niciodată, dar cumva cred că nu din prima.

În acest clip e explicat sistemul de combat din joc.

 

foto: caveman via wallpapercave

Lasă un comentariu