Prima mea consolă a fost un PS3. Până atunci mă jucam doar pe PC și eram foarte fericit, nu simțeam deloc nevoia de a mă muta pe canapea, cu controllerul în mână.
La un moment dat, însă, prin 2009, am fost invitat la lansarea Uncharted 2 în Romania. Și jocul părea super mișto. Așa că am făcut rost de un PS3 să îl joc. Și aia a fost. Am cumparat și PS4, și PS4 Pro, și PS5 la lansare, chiar și PS Vita!
Din cauza asta, Uncharted are o însemnătate specială pentru mine. Am jucat toată seria, inclusiv Lost Legacy și Golden Abyss (pe Vita), și mi-a plăcut la fel de mult fiecare parte.
De fapt, preferatele mele sunt Uncharted 2, Lost Legacy și Uncharted 4. Și din când în când le mai joc, să îmi aduc aminte.
Anul acesta, în mai, Uncharted 4 a făcut 5 ani de la lansare. Pentru că eu mă mișc mai în reluare, abia acum am găsit pe site-ul Naughty Dog un material foarte interesant despre cum a fost făcut jocul, mai ales partea de poveste.
Merită citit, în cazul în care nu l-ați citit atunci când a apărut.
“We make story games. Uncharted and The Last of Us are very different games. I think it’s because we’re taking the fundamentals of design and applying it to the ‘canvas’ we’re working on. We try to understand the essence and the emotion behind what we’re trying to make and capture the essence în those mechanics.”
Link articol: Uncharted 4: A Thief’s End: The 5-Year Anniversary Retrospective