Așa cum am spus de multe ori, sunt singurul om pe care-l cunosc personal căruia i-a plăcut Cyberpunk 2077. Sunt convins, desigur, că mai sunt niște milioane de oameni cărora le-a plăcut, dar n-a fost să ne cunoaștem.
Acest lucru este remarcabil, printre altele, și pentru că mie în general nu-mi plac FPS-urile, ci mai degrabă jocurile cu perspectivă third-person. Ceea ce, din păcate, Cyberpunk nu este. Dar a compensat cu universul creat în joc și cu povestea. A compensat atât de puternic, că prima oară când l-am jucat am ignorat complet miile de bug-uri de care m-am lovit. Așa cum le-am ignorat și următoarele 3 gameplay-uri, ultimul făcut chiar anul ăsta.
Acum, cu mult așteptatul (mult în sensul de perioadă de timp) update 2.0, Cyberpunk devine, în opinia mea, ceea ce trebuia să fie de la bun început, dar nu i-a ieșit. Și abia aștept să-l joc din nou.
Iată niște lucruri despre update și despre DLC_ul Phantom Liberty
- Povestea din Phantom Liberty nu e de sine stătătoare, ci are loc în cadrul poveștii principale
- Poliția are acum vehicule înarmate, cu care te urmăresc. Pun capcane pe drum și, dacă nu reușesc să te oprească, vor chema MaxTac
- În timp ce mergi prin Night City, vei da peste lupte, urmăriri și conflicte între diferitele gangs care apar random pe hartă – endless dynamic events & missions
- Districtele din Night City vor avea forțe de poliție diferite
- Skill tree-ul a fost reînnoit aproape în întregime, o parte dintre noile abilități au fost inspirate de anime-ul Edgerunners de pe Netflix
- Apare și un Relic skill tree.
- Mașinile tale pot avea acum rachete, mitraliere, katana care taie roțile altor mașini
- Poți lovi alte mașini cu quickhacks
- arme noi, mașini noi, cyberware noi, haine noi
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty se lansează pe 26 septembrie, pe PS5 și alte platfome. Nu și pe PS4.
Un comentariu la „Cyberpunk 2077 devine, în sfârșit, ce trebuia să fie de la început”